Tuesday, May 5, 2015

Yankees VS Red Sox

Oli tosi hyvä baseball matsi! Yankees voitti 8-5, woop! Siel pelissä oli niin hyvä meininki, joka onkin yksi niistä suurimmista syistä että miks tykkään käydä kattomas erilaisii matsei aina Jenkeissä ollessa. 
Heti kun saavuttiin Fenway Parkiin niin mun ohi käveli kolme poikaa jotka vilkas mun lippist ja huus mun perään et ”Oh no she’s carrying the wrong team!”
Red Sox faneja oli luonnollisesti paaaljon enemmän kuin Yankees faneja, niin niiltä lähti kyllä kova ääni yleisössä. Kokoajan kuulu vaan ”Yankees suck!” huutoja ympäriltä, hahah. Joka kerta kun Alex Rodriguez tuli kentälle, niin se sai kovat ja pitkät buuaukset. Yks tyyppi mun vieressä huusi että ”You suck A-Rod, even though we’re losing so bad!!” se sama tyyppi myös servaili kaikkii Yankees faneja kokoajan…

7th inningin kohdalla noustiin ylös vähän venyttelemään ja laulettiin Take me out to the ball game.

Mun uus lempparipelaaja Brett Gardner <3 pelasi todella hyvin ja hankki joukkueelleen kaksi juoksua! 

Peli päätty joskus lähempänä keskiyötä niin hypättiin taxiin ja tultiin takas kotiin ja suoraan nukkumaan.



















No comments:

Post a Comment