Sunday, May 31, 2015

Torstai; LAST DAY















Aamugym ja paaaljon pakkaamista. Lähdettiin päivällä käymään Cambridge Side Galleriassa, jonka jälkeen Kittyn kaa palattiin kotiin ja äiti ja isi lähtivät Harvard Squarelle. He palasivat myöhemmin kotiin mukanaan FITBIT CHARGE HR - jeij oon iloinen, että onnistuttiin löytään toi sykemittari/urheilukello, koska ne on ollut kaikkialta loppuunmyytyjä!
Illallista syötiin North Endissä italialaisessa. Muut halusivat ostaa Bostonin legendaarisesta Mike’s Pastry leipomosta jälkkärit mukaan, joten niin tehtiin ja ostettiin porkkanakakkupala, browniepala ja yksi cannoli, joka on se leivostyyppi josta Mike’s Pastry on tunnettu. Normaalisti Mike’s Pastrylle on piiiitkä jono, joka ulottuu kauas ulos kaupasta, mutta koska oli torstai-ilta niin pääsimme nopeasti kassalle. 
Myöhemmin illalla kun pakkasin, tuli yhtäkkiä sellainen ”yolo” fiilis (hahahah) ja olin Kittylle että: ”hei mennään tekeen mulle yks korvis lisää?” Kitty oli että: ” okei joo tehään nii!” Siinä sitten lukittauduttiin kylppäriin ja Kitty teki mulle neulalla toisen korvakorureiän. Hyvin se onnistui vaikka kummallakaan meistä ei ollut varsinaisesti hajuakaan että mitä oltiin tekemässä! hahaha

Mentiin aika myöhään nukkumaan ja aamulla oli aikainen herätys, sillä halusin ehtiä vielä salille. Olin kok päivän ihan innoissani kotiinlähdöstä, ikinä en oo ollut näin innoissani siitä että pääsen Suomeen. Bostonissa oli super kivaa ja se on niin viihtyisä kaupunki, mutta silti oli sellainen fiilis että nyt haluan taas  
kotiin.
Lento Nykkiin lähti puolen päivän aikaan ja JFK kentällä jouduttiin venaileen pari tuntia lounaan merkeissä. Lento suomeen lähti vasta illalla (tunnin myöhässä, ylläri…) ja saavuimme perjantaiaamulla klo 10. Marc tuli hakemaan mua kentältä autolla ja oli mua vastassa kukkien kanssa, niin ihana ihminen <3 Se oli myös tuonut picniceväitä mukaan. perfect day

No comments:

Post a Comment